15 Kasım 2019 Cuma

YEMENİMİN UÇLARI BEN/2019.11.07/16:37:06-328

YEMENİMİN UÇLARI BEN/2019.11.07/16:37:06-328--
O GÜL-ENDAM- Emin DEĞİRMENCİ-Udi Bestekar
341 abone
SEGÂH Türkü-Usûlü: Curcuna-TRT: 11274
Yemenimin uçları/Çıkamam yokuşları/
O yâre selam eden/Yedi dağın kuşları/Ah severler seni-Hey....
Ben gülü deste bağladım/Desteye beste bağladım/
Dün gece yar hanesinde/O söyledi ben ağladım/
Allı yemeni, pullu yemeni/Bir bahçeden bir bahçeye
Salla yemeni-Ah severler seni-Hey----
Yemenimin yeşili/Ben kaybettim eşimi/
Yemenim sende dursun/Sil gözünün yaşını/
Allı yemeni, pullu yemeni/Bir bahçeden, bir bahçeye
Salla yemeni, ah severler seni...
Beş bin altına: Pahalıdır!
Üç bin altına: Pahalıdır!
Bahası kaça? Ben bilemem!
Söyle a kuzum: Söyleyemem!
Yalvar a kuzum: Yalvaramam!
Al da gel; sar da gel
Gelmezse, yalvar da gel ah!
Allı yemeni, pullu yemeni
Bir bahçeden, bir bahçeye
Salla yemeni, ah severler seni...
Kategori
Müzik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder