2 Kasım 2019 Cumartesi

NE SEN BENİ UNUT/2019.11.01/14:22:12-420

NE SEN BENİ UNUT/2019.11.01/14:22:12-420--GÖNÜL ŞARKILARI-Udi Emin Bey-
39 abone
NE SEN BENİ UNUT…
1-Yeşil ördek gibi daldım göllere
Sen düşürdün beni dilden dillere
Başım alıp gidem, gurbet ellere
Ne sen beni unut; ne de ben seni…
2-Gel seninle ah-dü Peyman edelim
Bağlanalım bir karara varalım
Söylediğin sözde hemen duralım
Ne sen beni unut; ne de ben seni…
3-Sevdiğim Cemal’im güneşim mâhım
Seni seven âşık çeker ezvâhın
Getir el basayım kelâmullahın
Ne sen beni unut; ne de ben seni…
TÜRKÜ
Usûlü: SOFYAN-4/4= 63 Tempo
Notanın kaynağı: www.notaarsivleri.com
Yöresi: SİVAS-Zara-Bazı kaynaklar TOKAT diye de yazıyor
EZVÂH: Ezâ, cefâ, keder; üzüntü, sıkıntı verme, üzüntü
Kimden alındığı: Sabahattin ALPARSLAN
Türküyü, sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder