23 Kasım 2019 Cumartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜ-24.11.2019-


Öğretmenlere karşı düşünülen veya yapılan en ufak bir şiddet ve kötü niyet; eğitim ve öğretimin o memlekette yok olması demektir. O zaman çocuklarımız iyi bir şekilde yetişemez!
Öğretmenlere meslekî kadro verilmelidir. Onları bir nevi SAVCI gibi görmeliyiz.
Öğretmenler günü veya diğer önemli günler sadece bir güne sığdırılıp geçiştiriliyor. Bence öğretmenlerimizi her gün ve her dakika anmalı; gözetmeli ve korumalıyız. Hatta el üstünde tutmalıyız. Bütün öğretmenlerimize daha emekliye ayrılmadan ev tahsis etmeliyiz. Böylece daha iyi bir şekilde eğitim ve öğretim verebilsinler diyedir.
Öğretmenler gününü kutlarım. Benim ilkokuldaki en sevdiğim öğretmenim olan merhum YAŞAR ALEMDAR’A, Allah’tan sonsuz rahmet diliyorum.
Herkese sıhhat; huzur; neş’e dolu sonsuz mutlu yarınlar temenni ederim.
Udi Emin Bey-24.11.2019-Pazar-ÇUKUROVA





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder