15 Kasım 2019 Cuma

ELÂ GÖZLERİNE KURBAN/2019.11.07/07:39:22-752

ELÂ GÖZLERİNE KURBAN/2019.11.07/07:39:22-752--
O GÜL-ENDAM- Emin DEĞİRMENCİ-Udi Bestekar
341 abone
HİCAZ KLÂSİK TÜRKÜ-Usûlü: Sofyan-TRT= 3804
Söz: Âşık Ömer-Müzik: Sadettin KAYNAK
1-Elâ gözlerine kurban olduğum
Yüzüne bakmaya doyamadım ben
İbret için gelmiş derler cihana
Noktadır benlerini sayamadım ben
Ayamadım ben; doyamadım ben
Noktadır benlerini sayamadım ben
2-Aşkın ateşidir sinemi yakan
Lûtfuna erer mi cevrini çeken
Kolların boynuma dolanmış iken
Seni öpmelere kıyamadım ben
Ayamadım ben; doyamadım ben
Seni öpmelere kıyamadım ben...
Kategori
Müzik
Bu videodaki müzik
Daha fazla bilgi edinin
YouTube Premium ile reklamsız dinleyin
Şarkı
Ela Gözlerine Kurban Olduğum
Sanatçı
Zeki Müren
Albüm
Zeki Müren - Sadettin Kaynak Şarkıları YouTube'a lisanslayanlar
The Orchard Music (Kalan Ses adına) ve 1 Müzik Hakları Topluluğu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder