15 Kasım 2019 Cuma

NİHANSIN DÎDEDEN EY/2019.11.07/10:23:10-93

NİHANSIN DÎDEDEN EY/2019.11.07/10:23:10-93--
O GÜL-ENDAM- Emin DEĞİRMENCİ-Udi Bestekar
341 abone
NİHANSIN DÎDEDEN EY
1-Nihansın dideden ey mest-i nâzım
Bana sensiz cihanda can ne lâzım
Benim sensin felekde çâre sâzım
Bana sensiz cihanda can ne lâzım
2-Sezâdır matemin, tütsü felekler
Sana insan değil, ağlar melekler
Hebâya gitti hep bunca emekler
Bana sensiz cihanda can ne lâzım
RAST Şarkı-Usûlü: Curcuna-TRT: 8340
Notanın kaynağı: www.notaarsivleri.com
Müzik: Neyzen Hacı Faik Bey (1831-1891)
Vezni: Mefâilün-Mefâilün-Feûlün
Açıklaması:
Ey naz sarhoşu gözümden uzaktasın
Sensin olan dünyada bana can gerekmez
Bu dünyada bana çare bulan sensin
Felekler matemini tutsa, lâyıktır
Sana insan değil melekler bile ağlar
Bunca emeklerim hep boşa gitti
Sensiz dünyada bana can gerekmez
Bilinmeyen kelimeler:
Nihân: Gizli, saklı
Dîde: Göz
Seza: Münasip, uygun
Kategori-Müzik




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder