1 Ağustos 2019 Perşembe

İSTEMEM SENİN OLSUN/2019.08.01/18:32:13-810

İSTEMEM SENİN OLSUN/2019.08.01/18:32:13-810--
ÇUKUROVA'NIN Sesi-Emin DEĞİRMENCİ-Udi Bestekar
1 Ağu 2019 tarihinde yayınlandı
İSTEMEM SENİN OLSUN!
Kaybetmişim seni ben, kalbin ellerin olmuş
Gönlüne başka aşklar; başka sevdâlar dolmuş
Unutmuşsun beni sen; sana olanlar olmuş
Böyle aşkı, sevgiyi, istemem, senin olsun!
Nerden gelirse gelsin; râzıydık biz her derde
Diyorduk, ölsek bile, kavuşuruz mahşerde
Nerdesin, kiminlesin, kim bilir şimdi nerde?
Böyle aşkı, sevgiyi, istemem, senin olsun!
Yaşamak haram bana; istersen al canımı,
Bir damla akmaz kanım, hançerle her yanımı,
Helâl ettim hakkımı; istersen dök kanımı,
Böyle aşkı, sevgiyi, istemem, senin olsun!
Uğur GÜR
(Emekli Emniyet Müdürü)
HİCAZKÂR Şarkı
Usûlü: AKSAK-9/8= 208 Tempo
Notanın kaynağı: www.notaarsivleri.com
TRT numarası: 16539
Müzik: Suphi İDRİSOĞLU-Hoca-Şef-Udî-Emekli İş Bankası Müdürü
ENSTRÜMANLAR: KIZ NEYİ-PİYANO-VİYOLONSEL-KUDÜM
Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ
Özel resim: SAN FRANCİSCO-ABD






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder