18 Eylül 2022 Pazar

UĞRUNDA HEP GİZLİDEN/2022.09.18/11:42:26-463


HİCAZ Şarkı-Müzik: Emin DEĞİRMENCİ-Söz: Şaban ŞAVİN Usûlü: 4/4-76-04’ 10”-Beste T: 17.09.2022-Cumartesi AH! BİR ANLATABİLSEM… Uğrunda hep gizliden, döktüm gözyaşlarımı Ne de çok sevdiğimi, ah bir anlatabilsem Özleyen sevgim ile bahşettim bu aşkımı Ne de çok sevdiğimi, ah bir anlatabilsem… Damarlarındaki kana; ruhuna dolabilsem Gönlümdeki sevdâmı, sana haykırabilsem O mahzun bakışınla, yüzüme gülebilsen Ne de çok sevdiğimi, ah bir anlatabilsem… Önümden gelip geçtin, gizliden beni süzdün Anlamsız hallerinle, neden hep beni üzdün Sen benim yüreğimde, yıllarca yanan közdün Ne de çok sevdiğimi, ah bir anlatabilsem… Anlamazsın, bilmezsin, gerçeği göremezsin Zaman gelip geçse de sevgimi bilemezsin Yüreğimi dağlarken, sen neden çilemezsin Ne de çok sevdiğimi, ah bir anlatabilsem… Şaban ŞAVİN Çalgılar: Kız Neyi-Piyano-Viyolonsel-Kudüm Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder