23 Eylül 2022 Cuma

DURUP DURUP AYRILIKTAN/2022.09.23/10:25:25-972


BÛSELİK Şarkı-Müzik: İsmail DEMİRKIRAN-Söz: Sâdık ATAY- Usûlü: 4/4-76-04 dakika 32 saniye-Beste T: 07 MART 1994-ÇUKUROVA AYRILIKTAN SÖZ ETME!- Durup, durup ayrılıktan söz etme! Her şey biter, aşk zamanı gelince Bundan sonra, ne söylesek boşuna Gitmek de zor; kalmak da zor sevince Bu yolları, yürüyemem ben sensiz Damla, damla eriyemem ben sessiz Nefes alıp veremem ki ben sensiz Gitmek de zor; kalmak da zor sevince Bir hançersin, saplanmışsın kalbime! Çıkaramam, bunu benden isteme! Ne olursun, el sözünü dinleme! Gitmek de zor; kalmak da zor sevince Sâdık ATAY ÇALGILAR:
01_Kız Neyi-Piyano-Klarnet-Kudüm
02_Bolaheng-Arp-Tenor Saksafon-Kudüm Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder