14 Ağustos 2021 Cumartesi

BAHTIM BAŞTAN KARAYMIŞ/2021.07.29/13:45:27-947


KARCIĞAR Şarkı-Müzik: Erdoğan TOZOĞLU-Usûlü: SOFYAN- Beste T: 20.01.2020- BAHTIM BAŞTAN KARAYMIŞ Anladım ki dünyâda, dertler sıra sıraymış Aldıran yok feryâda, bahtım baştankaraymış Hâlimi anlatamam, bir gün rahat yatamam Bir dost eli tutamam, bahtım baştankaraymış Kimse çekmiyor nazım, dertli çalıyor sazım Böyle yazılmış yazım, bahtım baştankaraymış Neşeyi bilemedim, gönlümce gülemedim Kaderi silemedim, bahtım baştankaraymış Gülüm açmadan solar, yollarım diken dolar Her söz beni yaralar, bahtım baştankaraymış Keder buldum, her yerde aradım, huzur nerde? Abone oldum derde, bahtım baştankaraymış Kimse çekmiyor nazım, dertli çalar sazım Böyle yazılmış yazım, bahtım baştankaraymış Neşeyi bilemedim, gönlümce gülemedim Kaderi silemedim, bahtım baştankaraymış Mediha ŞEN SANCAKOĞLU Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder