25 Mayıs 2022 Çarşamba

BİR EYLÜL AKŞAMI/2022.05.25/18:47:48-896


KÜRDÎLİHİCAZKÂR Şarkı-Müzik: Emin DEĞİRMENCİ-Usûlü: SOFYAN- Beste Tarihi: 22 HAZİRAN 2018-Cuma-ÇUKUROVA- NE OLUR! Bir Eylül akşamı güneş batarken Gelip de kapımı çalsan ne olur! Elinde bir demet karanfil ile Kanayan kalbimi sarsan ne olur! Bu vakitte kuşlar döner yuvaya Martı hasret kalır bir yudum suya Dalmadan sevgilim sonsuz uykuya Sarılıp boynuma öpsen ne olur! Göçmen kuşlarından al gel sesimi İçimde bırakma bu hevesimi Vermeden sevgilim son nefesimi Seni seviyorum desen ne olur! SÖZ YAZARI BİLİNMİYOR? Emin olun belki günün birinde bu videoyu izlerse; o zaman lütfen hemen bana haber verirse çok sevinirim. Muhakkak günün birinde dikkatini çekecektir. Herkesten istirham ediyorum. Lütfen bu söz yazarının kime ait olduğunu araştırır mısınız? ÇALGILAR: KIZ NEYİ-PİYANO-KLARNET-KUDÜM-UD- Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder