24 Nisan 2022 Pazar

NERDESİN, GELSENE/2022.04.24/20:00:41-399


HİCAZ Şarkı-Müzik: Emin DEĞİRMENCİ-Udî-Usûlü: SOFYAN-Beste Târihi: 12 MART 2020-Perşembe-ÇUKUROVA-DÖNMEM BİR DAHA- Nerdesin, gelsene ey Müren gözlüm Düşlerim üşüyor, buz kesti gönlüm Beyhûde bitecek, korkarım ömrüm Bir kerecik gülsen, solmazdı yüzüm Poyraz rüzgârları, estirdin bana Bir görüşte sevdim, âşığım sana Seninle yeniden geldim dünyaya Bakışın bir başka; gülüşün bir başka Kırarım inadı, gelirim gece Son bir defa olsun baksan yüzüme Desen bana: “Sevdim seni delice!” Mutlu olurdum, bir kere ömrümde Uğruna ölürdüm, senin yolunda Kahır yüklü dertler yükledin bana Vefâsız, bakmadan gittin sonunda Kıble olsan, sana dönmem bir daha Nihâl TÜFEKÇİOĞLU ÇALGILAR: KIZ NEYİ-BANCO-TENOR SAKSAFON-KUDÜM Şarkıyı sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder