30 Mart 2022 Çarşamba

EN YAKIN DOSTUM SENSİN/2022.03.26/19:09:50-618


UŞŞAK İlâhi-Müzik: Emin DEĞİRMENCİ-Udî-Usûlü: SOFYAN-4/4- Beste Târihi: 17.06.2020-Çarşamba-ÇUKUROVA EFENDİM!- En yakın dostum sensin/Ey benim Yüce RABBİM Daima kalbimdesin/Korursun Yüce RABBİM Huzurumu sağlarsın/Hayatıma bağlarsın Sen içimde çağlarsın/Nurumsun Yüce RABBİM İnancım sonsuz sana/İlmini sundun bana Râzıyım haktan yana/Rahmansın Yüce RABBİM Sen olmasan biterim/Bir kuş olur yiterim Duman gibi tüterim/Kerimsin Yüce RABBİM Bereketler sunarsın/Eksilir onarırsın Gönüllere konarsın/Meliksin Yüce RABBİM Her canlıyı korursun/Gözlerimin nurusun Şerefinsin onursun/Hâkimsin Yüce RABBİM Günahlardan arındır/İmanınla barındır Cennetinle sarındır/Rezzak’sın Yüce ALLAH Hayır, şer senden gelir/Ol denince de olur Elbet kullar da bilir/Rahimsin Yüce RABBİM Dert ve derman da sende/Bütün ferman da sende Şükrederim her demde/Şükür ya RESÛL ALLAH Nurdâne UZUN İlâhiyi sesi ve uduyla seslendiren: Emin DEĞİRMENCİ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder